fredag 13 augusti 2010

Idag var jag, Mikaela och Helena en kort sväng på stan, det blev en ny bok för Mikaelas del och sen en fika för oss alla på Wayne's innan vi hämtade Emil från bussen.

Resten av dagen har vi kollat på simhopp, haha! Vi åkte och handlade mat sen på kvällen också, eller mamma och Axel gjorde det, jag och Helena hyrde film och köpte godis, inte en helt lätt uppgift kan man tycka!

Pratade även med Elin idag, SAKNAR HENNE, inte setts på snart en vecka :o hur ska jag klara mig när jag åker hem och hon till Arvidsjaur? Vi ska i alla fall ses imon, kanske kolla på flyguppvisningen? Och så ska jag få min efterlängtade väska, jag hoppas på att den är het het het!


"Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..
"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar