onsdag 25 augusti 2010

Blev en sväng till byn idag bara sådär, hämta lite grejer och så och så träffa Axel och Albert och Mamma :)

Hade ingen riktig skoldag idag heller, det var lekar med SP-ettorna, men helt okej kul i alla fall, pga av min förkylning var jag inte med på allt men det var roligt att se på, haha, speciellt Irländsk julafton när endel gled över gräset och hade allmänt svårt att hålla balansen.

Moa följde med mig hem idag igen och jag var snäll och kokade kaffe åt henne men vad gör hon? HON KLAGAR, på att det är för starkt, bla bla bla, kaffe ska smaka kära vän, det ska inte vara som att dricka te! Vill ni veta en annan sak om Moa förutom att hon föredrar svagt kaffe? Hon släpper hår som en hund, jag skojar inte, jag hittar blonda, långa, lockiga hårstrån på mina kläder och i mitt rum och det kan ju omöjligt vara mina då mitt hår är kort och mörkt!

Imorgon ska vi gå enligt schemat, det blir tufft, haha..



Moa, när vi slutade nian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar