söndag 18 juli 2010

Sa jag att Ronja ringde igår? Troligtvis inte, men ni kan nog ändå inte förstå lyckan när jag såg hennes namn på displayen, inte hört hennes röst sen KF... Hon hade tänkt skicka ett sms men det råkade ta en omväg så hon ringde istället, hur bra?! Strunt samma, det var härligt i vilket fall och vi smed planer för oss tre, ja alltså, för mig, henne och Elin! Elin måste bara komma hem från England först och eftersom att alla andra planer för den här sommaren verkar gå åt helvete så hoppas vi på det här, eller hur?

Efter samtalet fortsatte en sms-konversation om fula fiskar, andra fiskar i det stora vida havet, om att vara på kant med varandra och hur naiv jag är, hon erkände också att hon såg att jag fyllde år på facebook, att det var en sån kompis hon var, men vad spelar det för roll? Hon visste ju i alla fall att jag fyllde år! haha...

Ja Ronja, det här är en vänskaplig kärleksförklaring till dig, eeeh, kan man säga så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar