söndag 23 maj 2010

Nu har jag varit ensam med Mischa sen i torsdags eftersom att pappa och Åsa är ute i den stora världen. Det går fint, jag och Mischa kommer oftast bra överrens men Mischa är alltid Mischa, av någon anledning har hon nu 3 dagar i rad väckt mig mellan 4-5, varför? Det är ju Sigge som gör sånt, Mischa skulle ju sova hela dagarna om hon fick, men inte nu nej. Och hon behöver inte gå ut, för hon vänder på trappan när jag öppnar dörren åt henne, hon vill bara ha lite uppmärksamhet och det ger jag henen gärna men inte klockan 4.

Hon vägrar även att promenera ibland, det har hon gjort 2 gånger sen hon kom hit, men vi gillar dig ändå Mischa, det gör vi!

Hon fick träffa en kille igår också, Nalle, en riktig söt sak, blev Mischa glad? Nej.., vad är det och bli glad över undrar hon nog, hon blev mest irriterad och la sig och sov vid mina fötter, medans Nalle blev alldeles till sig och inte riktigt visste vart han skulle ta vägen, så han tassade runt där under bordet och försökte få hennes uppmärksamhet, han lyckades dock inte.

Nu kom hon, vi ska nog göra ett nytt försök med den där promenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar