lördag 29 maj 2010

Har hunnit med massa saker idag, varit och fått en kopp kaffe hos Åsa med mamma, handlat, bakat en tårta och gjort klart instuderingsfrågorna inför provet på måndag, blev visst inte så mycket, men det kändes jätte mycket när jag tänkte på det, hah.

Igår kom vi på att vi behövde åka in till stan så det gjorde vi också, hem kom vi med lite nya kläder, smink och cykelhjälmar till bror och bror. Åkte till Karin och Micke när vi kom hem igen, där fick vi helt galet goda chokladmuffins som Helena bakat, ska sno receptet nångång (a) Fick även kakor som också var sjukt goda men de har jag redan recept på :) Fick även se ett kort på mig när jag typ var, jag vet inte riktigt, men hade inte fyllt 3 i alla fall, haha.., ljust hår hade jag på bilden, i alla fall jämfört med när jag blivit äldre.


Annars så känner jag mig lite tom och fundersam, kanske inte bästa dagarna för oss just nu, men det är väl lite så det blir ibland, fast den här gången vet jag inte, du verkar inte riktigt förstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar