fredag 21 maj 2010


Förre helgen ute i solen


Jag fick plötsligt inte på mina älsklingsarmband, mina händer hade blivit förstora så fick ta de här istället, inte helt fel det heller kanske (a)




Nu är det helg igen, så galet skönt, sen i tisdags har veckan verkligen gått sakta, har knappt haft nå lektioner heller så ja, ha 2 lektioner per dag känns sådär halv kul.
Igår sken solen så jag och Moa åt mjukglass det var så grymt gott, sen kom jag på att jag skulle åka hem så jag packade snabbt och hoppade på bussen.
Åkte tillbaks idag och skrev det andra Nationella provet i Matte A, kändes bättre än det första i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Du glömde "KAGGE NORRUT" ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha, jag skulle faktiskt skriva det men vet inte vad som hände sen, hahahah kagge norrut, det sög du på länge ;)

    SvaraRadera