måndag 19 april 2010

Rubriker, jag hoppar över de för ett tag, hah.

Imorse satt jag och väntade och väntade på att Moa skulle höra av sig, men gör hon det? Nej, hon struntar i det för att hon tror att jag inte ska till skolan, VARFÖR SKULLE INTE JAG GÅ TILL SKOLAN? Okej, jag kan vid ett svagt tillfälle sagt att jag inte kommer till skolan på måndag men Moa jag skulle aldrig strunta i lektioner, det vet du ju? (a)

Jag hade i och för sig kunnat strunta i första lektionen men jag fick inte sura över det tyckte Moa, istället vann vi en frågesport för första gången på länge och jag åt helt okej palt till lunch och jag hade en helt okej mattelektion efter lunch och en jobbig engelskalektion efter matten och en ganska helt okej spanskalektion efter engelskan, oj vad ni fick veta nu!

Nu ska jag plugga spanska och matte, det är ganska inte okej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar