lördag 24 april 2010

igen?

Axel kom och väckte mig imorse för jag hade lovat att jag skulle göra frukost åt honom och oj vad vi gjorde frukost, det blev så sjuk gott! Jag fortsatte sen med ett par koppar kaffe innan jag tog fram ekonomiböckerna, gjorde ett helt kapitel!

Axel och Albert åkte till William och Zack så då började jag och mamma och tvätta kläder, av någon anledning hade jag helt sjukt mycket smutstvätt med mig hem, kan bero på att jag drog med mig allt som hängt över min sängkant någon vecka för länge..

Vi gjorde även en helt sjukt god lunch som bestod av lax och bulgursallad, tyvärr lyckades jag inte vara lika nyttig hela dagen, en halv timme efter var det godis som gällde, hah.

Sen har dagen liksom bara gått helt sjukt fort och nu är jag trött, som vanligt.



Jag vet inte om jag är arg eller ledsen
jag är nog bara väldigt besviken
nu är allt som vanligt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar