fredag 30 april 2010

Hej valborg

Alla är sådär superglada och stissiga över att det är valborg, varför?
Jag själv åker från all fest och tittar på en liten majbrasa i en liten by med mysiga människor och låter bli att vara glad och stissig, det känns mer som mig..

Min älskade pappa ska firas ikväll också, inte för att han fyller år utan för att han fyller år imon, min lilla lilla pappa <3

Igår var Moa hos mig halva kvällen, jag bjöd henne på middag, kötbullar och makaroner och det var så sjukt gott! Meningen var att vi skulle plugga men det struntade vi i lite grann och skrattade tills magen gjorde ont, det kändes som en bättre idé!

Sa jag att jag är hemma i byn? Om inte så, JAG ÄR HEMMA I BYN! Vet inte riktigt varför jag är så glad över det, kanske för att bror ringde igår och bad mig komma hem? Ja troligtvis.

Syster är påväg, kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar