fredag 16 april 2010

fredagsmys?

Vilken fredag! Dagen började med att jag marinerade kött, försa gången jag gör det i hela mitt liv och absolut första gången jag gör det när jag är nyvaken, helt klart en ny upplevelse och erfarenhet.

Dagen fortsatte med en lektion EN JÄVLA LEKTION för att Catharina var sjuk och när Steen hörde det sa han att han ju också kunnat ställa in ekonomin om han vetat, jag hade alltså kunnat åka hem igår, ååh! Dessutom missade jag den sista morgonbussen med halvtimme.
Men ska väl kanske inte klaga SÅ mycket, fick ju trots allt åka hem med Patrik redan vid halv 12.

Hann vara hemma en stund ensam innan huset invaderades av mina fantastiska små killar, jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er.

Sedan bar det av mot mommo och moffa för att fira morbror med diverse tårtor, mycket folk och mycket gott. Efter det åkte jag till stugan för att fira Åsa, där blev det trerätters, omg, jag är mätt.

På söndag firas Helena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar