tisdag 27 april 2010

du var mitt hjärta, du blev min sorg

Jag kan inte klaga på den här fina tisdagen överhuvudtaget! Vaknade av mig själv efter nästan 10 timmars sömn, fick ett godmorgon sms ungefär 3 min efter att jag vaknat, bra timing!

Morgonen fortsatte med frukost och tv innan jag tog tag i pluggandet. Började med ekonomin, men jag fattade ingenting så jag tar hem det till mamma så hon får hjälpa mig hon jobbar trots allt med sånt. Öppnade geografin med en klump i magen, det är verkligen inte mitt starkaste ämne men uppgiften var lätt och gick fort och med lite kaffe däremellan kändes det nästan lite bra. Med tanke på att samhällsuppsatsen blev klar igår har jag nästan ingentign att plugga idag, lite svenska om jag har lust och så ska det skrivas en novell men det är brådska direkt.

Efter min enda lektion gick jag upp till gymmet för ett ovanligt hårt träningspass, men nu känns det hur bra som helst!

Imorgon är det det skriftliga nationella provet i Engelska A som gäller, inte okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar