fredag 23 april 2010


Det här var jag idag, plus mina äckligt sköna håliga leggings :D

Vilken fredag, den gick hur fort som helst, vilket i och för sig hela veckan har gjort. Jag bestämde mig tillsammans med Vanessa för att byta till Franska steg 1 till nästa år, så skönt det ska bli!

Grupparbetet i spanskan blir klart nästa lektion, tycker nog att vi varit rätt duktiga :D

Kom hem tidigt idag, Åsa var ledig och väntade tills jag slutade, hämtade Axel och Abbe med cykel så att mamma skulle slippa med tanke på hennes onda knä, satt och pratade med henne i säkert 2 timmar efter att vi kommit hem, min mamma är bäst!

Ringde min älskade storasyster idag, HON KOMMER HEM NÄSTA HELG!


Du och jag?
Jag och du?
Varje dag är inte en bra dag
Vad är det för dag idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar