onsdag 21 april 2010

Dagen började så dåligt så dåligt, igår belv vi tillsagda att vi skulle ha svenska på vanlig tid trots att våran lärare är borta, vi kom dit och skulle ha svenska men där fanns ingen som låste upp, tog närvaro och gav oss uppgifter, inte på rätt tid i alla fall, med tanke på att läraren var över en kvart försenad hade jag lika gärna kunnat stanna hemma och sova en timme extra, surt.

Dagen fortsatte sen inte så himla mycket bättre, fick veta att jag måste göra prov imon på morgonen trots att jag börjar hur sent som helst egentligen, varför? Nej, det är det ingen som vet, det bara är så.

Träningen gick helt okej i alla fall, lite tungt men så är det ibland.

Sitter med min samhällsuppsats nu och väntar på middag och Oscar skrattar åt mig, det gör han alltid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar