tisdag 5 januari 2010

Körtelfeber? Nej, men vad är det då?

Jag har ont, så ont. Det känns konstigt, jätte konstigt. Min nacke är stel, jätte stel.
Ja, som ni fattar, jag har en klagodag idag, men med all rätt för jag har faktsikt varit till läkaren, men nej, det var inte körtelfeber för de tog prov (jag kallsvettades, som vanligt) och det var negativt men vad det var, nej det visste de inte och jag vet faktiskt inte heller, jag vet bara att det gör ont, känns konstigt och stelt, fast ja, det hade jag visst redan sagt.

Syster bad mig komma till Kalix och visst hade jag gärna gjort det, om jag inte haft läkartid!

Helena bad mig komma och spela Monopol och det hade jag också gärna gjort, men just precis när jag fick sms:et ville jag bara lägga mig ner och skrika pga att allting gör så ont. Kanske tar jag mig till min kära vän och kusin senare eller imon :)

1 kommentar: