fredag 4 december 2009

Vi blundar

lyssna på den, gör det, eller lyssna på hela hennes senaste platta, den är fin, på många sätt!

Den här veckan har bara varit hemma och då menar jag verkligen att jag BARA varit hemma, ingen skola alls och inte mycket annat. Feber, huvudvärk, halsont, nack- och ryggvärk har hållt mig hemma. Jag har väl klätt på mig 2 gånger den här veckan.., det är ganska lagomt tycker jag. Det har varit skönt att vara hemma även om det blivit ganska tröttsamt då och då men då har jag sovit. Canal+SF är en SUPERKANAL, seriöst, massa roliga filmer.., igår kollade jag Sällskapsresan och Svensson Svensson, mycket trevligt. Och idag på Canal+hits eller first kollade jag Rallybrudar, eller delar av den (jag somnade till lite lätt) och sen Systrar i jeans 2, det är galet bra :D:D

Annars så finns det väl inte så mycket mer att säga.., eller jo, det finnas, massor men jag vet inte riktigt hur det ska sägas, jag saknar i alla fall Elin och Ronja, det känns inte helt bra som det är nu men det kanske finns nån förklaring, jag vet inte.. men elin hade i alla fall skrivit en väldigt vacker minnestext, det känns inte okej att kommunicera via bloggen älskling, men jag ska skriva till dig senare, det ska jag! Jag älskar er båda.., har ni förresten sett att LARS WINNERBÄCK ska till PDOL? Det är KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. Det känns inte bra det här.. men samtidigt känns det bra. För jag vet att du finns där uppe och tänker och tittar ner på mig. Haha!

    Älskar och saknar dig!

    Det är vi som besöker PDOL nästa år! Bara inte Elin har åkt till OZ... :D

    SvaraRadera