fredag 11 december 2009

Lucia.., PÅ EN SÖNDAG

Luciadagen är ju på en söndag och det leder till att luciacupen är på en lördag och det leder till att jag missar den och allt annat som hör lucia till för helgen ska och måste spenderas i Vittangi, skoterförarutbildning hela helgen, åh åh, men äschans, det som missas i helg får tas igen nån annan gång!

Men det ska som vanligt bli skönt att komma hem, en ny madrass och 2 klänningar väntar dessutom där hemma.. och kanske även två små killar? Ja, man kan ju hoppas i alla fall, och syster kommer hem på söndag.

FINAL I IDOL IKVÄLL, JAG SKA SMÄLLA I MIG DIVERSE ONYTTIGHETER OCH INTE HEJA PÅ NÅGON ALLS, FÖR DET KVITTAR VEM SOM VINNER, DOM ÄR KUNG BÅDA TVÅ! NU KOMMER RONJA SÄGA NÅT MEN VET DU RONJA? SÄG VAD DU VILL!!!!!!!! HOHO

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Måste jag säga något nu?
    Jag gillar calle.. och erik.
    Men hatar idol egentligen.

    puss<3

    SvaraRadera