söndag 22 november 2009

Kyla, dimma och mys

Myst för fullt idag, på olika sätt.

Morgonen började med en frukost som bestod av äggröra och bacon, sjukt gott!
Sen började det tvättas kläder, tänka sig att jag tvättar mina egna kläder, coolt! Okej, liiiite hjälp av mamma då. Sen tog jag en dusch och kände att ansiktsmask behövdes, lillabror sa att jag sminkat och det kände väl lite sådär då jag var mintgrön i ansiktet, men men, det är smällar man får ta. Sedan spelades det memory, jag vann inte, eller jo, delad första plats första omgången.
Jag fick även på mig kläder där nångång och sen la sig jag och abbe i hans säng och sjöng ramsor och sånger innan det blev dags för de at åka till sin farmor och jag till min.

Jag fick en kram av min farmor för hon hade saknat mig sa hon, hon är så söt! Sen åt vi, fisk och potatis och till efterrätt blev det kaffe och kräm. Farbror och farbrors sambo var också där, trevligt.

När jag kom hem hade inte mina kläder centrifugerats så det fick jag göra innan jag kunde skicka med de till pappa, hoho, sött av mig att han får hänga upp de där ;)

Nu har jag pluggat lite matte och tittat på när mamma lagar mat, ja, jag ska äta igen, jag är till och med hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar