onsdag 14 oktober 2009

Svininfluensan

I sommras var jag livrädd för svininfluensan, och då menar jag verkligen att det kändes som att kämpa för livet genom att bara leva och jag skojar inte.
Jag hann väl tro att jag hade svinis 17 gånger innan paranoian (skriver man så?) la sig.

Hur som helst, nu är det dags för vaccin.., alla säger NEJ och jag säger JA, eller?

Mina kompisar har skrämt upp mig med diverse saker, det är allt ifrån sekter till korta armar, så nu till den stora frågan, att ta eller att inte ta?

Jag frågade ju självklart min goda vän Oscar (han är en vän ingen kompis) och han måste ju vara förnuftet själv, vad han sa håller jag för mig själv men han tyckte att jag borde göra lite efterforskningar, jag får en känsla av att han tycker att jag är lite lat på det.

1 kommentar:

  1. Jag funderar också mycket på det där. Men vågar inte gå runt och fråga hur alla ska göra för då tror alla att jag är helgalen.

    Men vet inte. Om det bara ät att ta, vad skadar det? Men måste jag skicka hem en massa papper till mamma och pappa osv så blir det för mycket jobb. Då skiter jag i det. Enkel lösning! (Y)
    <3

    SvaraRadera