fredag 16 oktober 2009

Moa min Moa

Jag är hemma, fy attan vad fint! Inte för att det är nå fel på Kiruna, det är en fin stad med mycket blåst och många backar, jag bor i en mysig lägenhet med mysiga människor så inte ska jag klaga, men byn är alltid byn <3

Igår gjorde jag bort mig lite lätt, vi ska inte gå in närmare på det men som sagt, jag gjorde bort mig. Pinsamt att jag måste träffa människan varje dag och veta att han antagligen tänker "Hon skrattade åt mig igår, ska hon skratta åt mig idag också?" Nej, nu ska jag inte vara så självcentrerad, han har säkert annat att tänka på, ja, det är klart att han har.

Moa hade ett hårstrå på huvudet idag, eller alltså, hon hade ju jättemång men ett av alla stod rakt upp, som en bit ståltråd ungefär.., det tog dock nån timme innan jag upplyste min goda vän om det, hon tyckte inte att det var lika roligt som jag att jag vetat om det en längre tid.

Hon åkte hem med mig, Åsa och Mischa, vi åt Japp, slogs och skrattade som bara vi kan,
Moa är bra, på alla sätt, jag älskar henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar