söndag 13 september 2009

Sunday night


Denna tröja hade jag på mig idag, I like.., typ, hah

Jag och Axel hade en liten fotosession igår,
han är glad att jag är hemma igen! Min lilla älskling <3>

Idag har jag varit duktig igen, har städat mitt rum och fortsatt städa i badrummet, nu är det rent! Var och åt hos farmor och farfar idag igen, den här gången var alla där som borde vara där.., alltså Jag, Mikaela, Fredde, Pappa, Åsa, Håkan och Eva!
Var till Jossan en sväng på kvällen också, det var mysigt och tänka sig så mycket som kan hända i en lägenhet under 3 månader. Hon hade målat om, köpt en ny taval, möblerat om, köpt en ny tv och i toan fanns det inget badkar och inget torkskåp längre :O haha.
Emil ringde precis när vi börjat kolla Ensam mamma söker och frågade om vi skulle med ut och åka i hans lilla rosa traktor med honom och Helena så det gjorde vi ett tag innan jag bestämde mig för att åka hem :)
NU är jag på dåligt humör IGEN, jag orkar inte.., jag kommer aldrig orka det här.
Imon får jag träffa MOA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar