måndag 28 september 2009

Snö, välkommen vinter

Imorse när jag vaknade så var det snö på backen, SNÖ I SEPTEMBER.., det var inte lite deprimerande det var fruktansvärt, jätte, galet, hemskt, förbannat jävla deprimerande.
Okej, lite frost hade jag kunnat gå med på men snö känns så.., jag vet inte, seriöst? Vinter, brr, kallt.

Hursomhelst, Elin och Ronja fick varsin fin vinterbild tack vare detta snöfall, det kommer alltid något gott ur det dåliga? Eller hur är det man säger? Ordspråk har nog aldrig varit min starka sida.

Blev en lunch på Safari med min kära vän Moa i alla fall, galet god suovasmacka och loka och en massa massa prat. I övrigt så var det väl inge spektakulär dag, en måndag.., en grå (vit i mitt fall) och tråkig första dag på veckan. Just ja, Lasse försökte ta död på oss på idrotten, men vi SPare är sega jävlar.., ibland i alla fall.

Blev precis utnämnd till Ronjas kurator, tänk att till och med jag göt nåt bra ibland, inte så fel. Kan kuratorer tvinga patienter till samtal? I så fall tvingar jag dig Ronja att infinna dig på mitt rum klockan 08:30 imorgon!

1 kommentar: