lördag 19 september 2009

Sad sad saturday

Ni som inte vill läsa ett personligt och ledsamt inlägg kan lika gärna sluta läsa redan nu..

Sen i början av augusti har mitt liv gått alldeles för snabbt, det har hänt alldeles för mycket på alldeles för kort tid. Jag har inte hunnit tänka och jag har absolut inte hunnit känna.
Jag har bara flygit mellan Vittangi, Piteå, Umeå och Kiruna men i veckan tog det stopp, jag tog slut. Just nu måste jag få vara för mig själv och känna efter, vad vill jag egentligen?

Det är därför jag gjorde som jag gjorde imorse älskling.., och även fast det är jag som känner såhär så är jag väldigt, väldigt ledsen. Du är verkligen helt fantastisk och det finns ingen bättre än dig men det vore orättvist mot dig att inte säga som det är, du förtjänar självklart sanningen. Jag hoppas att du kan förstå mig och jag hoppas mer än allt annat att det kan bli som det var.., du är det finaste jag har!

Idag ska jag gråta, have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar