måndag 21 september 2009

Kärlek, vänskaplig sådan

Idag har jag hunnit med en hel massa
- jag har vart i skolan heeela dagen
- jag har pratat med Inga (syv) hon tyckte att jag var vilsen och jag höll med så hon ville ha ett vägledingssamtal med mig, det ville jag också. Så det hade vi men vi fortsätter på torsdag, PÅ MIN HALVSOVMORGON, men men, hon är bra den där Inga.
- jag har gjort mål när vi spelade fotboll
- jag har ätit grymt gott och nybakat bröd
- jag har tränat, på GYM! Tänka sig, lilla jag i en helt ny värld, det kan bli intressant
- jag har ätit lassagne
- jag har gråtit i duschen
- jag har fått en alldeles egen tv
- jag druckit 2 koppar kaffe
- jag har tittat på fin utsikt
- jag har gjort en massa annat också som ni inte får veta ;)

Förövrigt är allt utrett och klart och jag är fri.., egentligen ensam men jag föredrar att säga att jag är fri, nu kan jag leka runt hur mycket jag vill, jippi! Sarkasmen lurar där någonstans..

Nu ska jag äta en macka för min fina pappa och min fina låtsasmamma har köpt skinka åt mig :) Och kanske nån annan också får smaka.., om jag är snäll vill säga

Angående rubriken;
Elin och Ronja, behöver jag säga mer?
Bara tanken på dom gör mig så himla glad, hela jag fylls av en värme som jag inte riktigt kan sätta fingret på men nu har jag kommit fram till att det hela handlar om vänskaplig kärlek.
Imorse när jag mådde som sämst fick världens finaste sms av Elin och plötsligt så kände jag mig inte så ensam längre och Ronja, du lyssnar så bra <3
Jag ÄLSKAR er, över allt annat!

2 kommentarer:

  1. Åhhh, Lovisa!

    Du är underbar, bara säg till så är jag här för dig. ALLA dar!

    Fri är bra. (Y)

    SvaraRadera
  2. Naaaw<3

    Sv: Jo, men han kan ju inte vara bättre än dig, drf jag är lite som jag är :) Men jag menar, han sa Maximilian. Maximilian! Ofta han inte kallas Max? :p

    SvaraRadera