tisdag 15 september 2009

Steffi

Var hos min goda vän Stephanie igår.
Vi tröck i oss Ben 'n' Jerrys och godis, tillslut låg jag på golvet pga illamående och ägglossning (inte vetenskapligt bevisat) haha!

Vi kollade iaf Färjan för FÄRJANHÅKAN är ju så jävla het, Steffi dregglade ner både soffan och mig.

Före 10 bar det av hem, fick skjuts med Chrsitian, var ju himla trevligt att se honom också, det blev en kram och ett konstaterande om att han hade långt hår!

Kanske bär det av mot Steffi idag igen beror helt på hur mycket pizza jag äter.

1 kommentar:

  1. steffffffffffffffffffffi15 september 2009 kl. 17:05

    öhh jag dreglde? :SSSSSSSSSS
    VAFAN.. tala för dig själv!
    och jag ahr tyvärr inte tid med dig, för jag ska städa, duscha, plugga, kolla idol sen sova! :S:S:S:S::s:s.s usch

    SvaraRadera