fredag 4 september 2009

Förklaring, från mig till er..

Det tar mycket kraft att vara någonstans där man inte trivs, därför har jag inte så mycket ork för tillfället, jag gör mitt bästa men lyckas inte alltid.

Jag vet att jag varit och är fruktansvärt dålig på höra av mig och det finns verkligen ingen värdig ursäkt för det men jag.. hinner inte. När jag är i skolan är jag där och försöker få tiden att gå, när jag kommer till elevhemmet sysselsätter jag mig själv och försöker ha folk runt omkring mig hela tiden för att slippa tänka och för att slippa sakna. Jag vet hur dumt det låter och det funkar inte ens, jag saknar er så mycket så ni kanske inte ens förstå.. Jag ska höra av mig, det ska jag, men det är så många minnen som kommer upp när jag pratar er.., fina och älskvärda minnen, men det är de fina minnen som gör ont, de gör ont för att jag inte är hos er så att vi kan skapa fler fina minnen tillsammans, det är galet, men jag hoppas att ni nånstans förstår mig också.

Och en sak till, INGENTING är slut.., vi måste bara göra saker och ting på lite annat sätt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar