lördag 12 september 2009

Elin


Älskade Elin Stenvall
Min första tanke om Elin for igenom mitt huvud för exakt 19 dagar sen (OMG, bara 19 dagar sen, känns som om jag känt henne i månader), iaf så tänkte jag "Henne har jag inte sett förut". Efter att vi hade presenterat oss för varann så kom min andra tanke "Hon är från Piteå, måste vara en bra tjej!". Den kvällen lärde vi känna varann och det är bland det bästa som hänt mig, Elin är en helt underbar människa och en älskvärd vän som föralltid kommer ha en plats hos mig. På grund av mig så kommer det nu vara 60 mil mellan oss och visst känns det tråkigt att vi inte kan ta några spontanturer på stan, en kaffe på Wayne's eller sitta och kramas i soffan.., men allting blir inte alltid som man tänkt sig. Jag är hur som helst galet glad att jag fått träffa henne och lära känna henne och jag kommer göra allt för att våran kontakt ska fortsätta.
Jag saknar dig Elin <3

2 kommentarer:

  1. Åh, jag blir så glad. Otroligt ledsen, men väldigt glad. Vi måste träffas snart! GASH, vad tiden går fort? Det är inte alls lika mysigt i korridoren utan dig, någonting saknas. Det är tomt och tyst. Men vi ska hålla kontakten, ja<3

    SvaraRadera