onsdag 2 september 2009

Bullbak

Skolan började med 2 timmar och 20 min svenska, sen lunch och sen nästan 2 timmar FekA och sen var det slut :) Då gick jag till elevhemmet och gjorde lite spanska, borde göra klart den men orkar inte, hah!

Maten idag var inte den bästa så jag, Elin, Oskar och Felicia gick och åt mackor, det var gott! Sen blev det Åhléns och Hemköp där vi mötte Ronja, så då gick jag och Ronja till MVG hon skulle till Clas Ohlsson och jag skulle till Apoteket.
På Apoteket mötte jag min ena farbror Peter, pratade med honom ett tag och han bad mig höra av mig så får jag komma och äta hos de, himla snällt!
När jag kom från Apoteket kom Ronja från Clas Ohlsson så då följde hon med mig till Indiska där jag skulle köpa leggings åt min älskade mamma! När vi kom därifrån ropade någon Lovisa och det var Anna-Maria, pratade med henne ett tag och hon bjöd mig på middag nästa vecka nångång :) Himla släktdag alltså!

Nu bakas det bullar!

1 kommentar:

  1. Men man måste gå från utsidan, hur konstigt som helst:S Träslöjden kommer vara i kapprummet på låg och sy i kapprummet på högstadiet, det känns så sorgligt:s

    SvaraRadera