söndag 9 augusti 2009

SUPERDUPERVARMT


Det tråkiga med den här bilden är att jag ser ut att vara i 7e månaden, att jag är avdelad på mitten och att jag ser uppblåst ut men det roliga med den här bilden är att det är jag, i egen hög person!

Varför i hela världen får jag aldrig färg i ansiktet?

Vi var ju på havsbadet idag och vi började vid havet, varmt vatten, sjukt heta killar, galet mycket blåst, helt jävla underbart! Sen blev det poolen, rätt mys där med!

Efter allt bad så åkte vi och köpte en pool så att vi kan bada lite till!
PS, om inte mitt internet hade bråkat med mig för en stund så hade det här stått en himla rolig grej som hände idag vid poolen, men mitt internet bråkade och inlägger försvann så vi skiter i det roliga ;) DS
I'M IN LOVE, ÅÅÅÅÅH <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar