söndag 9 augusti 2009

På begäran

Ja, detta inlägg skrivs på begäran av min fina vän Steffi och självklart kan jag inte säga nej till henne, hon är för bra för det. Hon är verkligen bra på alla sätt, visst är hon fruktansvärt envis, och visst säger hon alltid vad hon tycker och visst är hon så snygg så att man helst inte går bredvid henne pga risken att bli jämförd med henne men hon är fruktansvärt bra ändå och en människa att räkna med i både solsken och ösregn!

Iaf så blev det inge Mamma Mia idag för det funkade inte att kolla den på datron, så jag kollade på Vingar av glas, haha, det dög.

Sen när filmen var slut så lekte jag kurrgömma med Axel, Abbe, Tom, Mikaela och Fredde.
Gick sådär för min del eftersom att Mischa följde efter mig så när jag smidig som jag är gömde mig bakom ett träd satte hon sig på sidan av trädet så självklart hittade dom mig.

Sen gömde jag mig i ett förråd och så mitt i allt så går Mischa ut och i samma sekund hör jag Mikaela skrika: Där är Mischa, då är Lovisa antagligen i förrådet!

Jaja, tur för mig att jag inte är dålig förlorare, eller tur för Mischa kanske, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar