tisdag 4 augusti 2009

4 augusti

Vi åkte hemifrån vid 10 igårkväll och var framme vid halv 2 här i Piteå.
Det gick bra att åka, både Axel och Abbe sov nästan hela vägen, Mischa tjorvade lite i min famn men efter Jockfall gick det riktigt bra.
Jag och Mamma lyssnade på Karlavagnen med Marcus Birro som jag är lite småförälskad i, mycket klok och underhållande man det där!

Somnade vid 2 tror jag, jag var väldigt väldigt trött. Mischa väckte mig vid halv 9 tror, då gick vi ut en kort sväng innan vi la oss igen, jag i sängen hon under den. Kom upp vid halv 11, då åt jag frukost och sen blev det en kopp kaffe i solen. Stannade i solen tills jag, syster och hennes pojkvän bestämde oss för att en lunch på MAX skulle sitta riktigt fint.

Just nu kollar Allsång på skansen och pratar med min goda vän Viktor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar